Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kritik - Hård

Low Key

2013-11-28 03:01 #0 av: felixhaljeskog

Första gången någonsin jag fotat en person i studio miljö, så provade på low key på tvillingbrorsan!

Vart rätt så nöjd men velar fortfarande om ögat ska va i färg eller inte ..

Anmäl
2013-11-28 06:54 #1 av: JNN

Både ja och nej, har svårt att bestämma mig. Tycker att det blev en häftig effekt, lite biofilm-affisch stuk eller nåt, typ terminator.. Men jag är nästan övertygad om att den funkar med ögat utan färg också! 

Bra bild är det och bra redigering!Ler

Anmäl
2013-11-28 15:35 #2 av: felixhaljeskog

#1 Ja precis, ville att ögat skulle sticka ut lite, men tycker inte färgen på ögat vart som jag ville ha det!
Jo det ser bra ut i svartvit också :)

Tack!

Anmäl
2013-12-04 01:15 #3 av: Sparklingponi

Testa med en annan färg på ögat som turkos tex. Hade nog varit fint :D
Annars svartvit hade nog också passat. Fin bild :D

Anmäl
2013-12-04 02:06 #4 av: felixhaljeskog

#3 Får testa det ;) Tack! :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.