Annons:
Etikettövrigt
Läst 1795 ggr
Paltn
11/22/13, 11:00 PM

Canvas-beställning, vars eh bäst?

…var beställer jag framkallning på uppspänd canvas med bästa kvalitet kontra bästa pris kontra bästa leverans?

// Paltfan

Annons:
LFCFredda
11/23/13, 9:45 AM
#1

Jag är riktigt nöjd med Crimson.se de gånger jag beställt canvas. Bra pris, bra kvalitet och bra leveranstider.

Nu har jag aldrig provat canvas från något annat företag men förstoringar har jag beställt från många olika och där tycker jag också att crimson är med i topp.

ssofia
11/23/13, 11:00 AM
#2

Jag har två gånger beställt canvas från fujidirekt. Jag är tokigt nöjd med de två förstoringarna jag har fått hem. Den ena hänger hemma hos föräldrarna och är 60x80cm, ett porträtt på mig och mina syskon, den andra har jag i min hall och är 50x70cm, en gammal macrobild från 2009. De är skarpa och har fina färger.

Mvh Sofia

Medarbetare på Naglar

Mattias.A
11/23/13, 12:08 PM
#3

Jag har beställ 3 canvas på 100x50 från på http://www.bestcanvas.se/ med bra kvalitet, pris o snabb leverans.

David00
1/11/14, 4:05 PM
#4

Inför julen beställde jag 2 canvastavlor. Är personligen nöjd med kvalitén men även priset jämfört med andra företag. Jag beställde via

www.canvasofsweden.se

 på nätet.

Fabhellmyrs
1/11/14, 4:34 PM
#5

Jag har beställt från photobox snabb frakt. Googla kupong photobox så kan du få den minsta canvasen gratis och endast betala frakt 49 kr. Om du tar större så får du rabatt

Upp till toppen
Annons: