Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera landskap & natur. Ej kritik

4 årstiderna

2013-11-17 16:21 #0 av: Schnauzertik

Samma motiv vid 4 tillfällen under året 

Vinter med vår på väg

Värd för Pensionärer

Anmäl
2013-11-17 16:21 #1 av: Schnauzertik

Tidig vår

Värd för Pensionärer

Anmäl
2013-11-17 16:21 #2 av: Schnauzertik

Sommar

Värd för Pensionärer

Anmäl
2013-11-17 16:22 #3 av: Schnauzertik

Sen höst (november dvs taget idag) 

Värd för Pensionärer

Anmäl
2013-11-17 16:26 #4 av: Frosstis

Ser bäst ut på sommaren :DTummen upp

Anmäl
2013-11-18 15:33 #5 av: JNN

Sommarbilden håller jag nog med om att den var finast, men även höstbilden var jättefin. Vinterbilden hade gärna fått ha mer snö i sig för att jag skulle få den riktiga vinterkänslan..

Det här har jag grubblat länge på att göra nåt av också, men inte hittat ett motiv jag kan nöja mig med.Ler

Anmäl
2013-11-18 22:41 #6 av: ru4real

Det hade varit kul om du lyckats lägga dem så att alla bilder matchade, lite pyssel, men jag tror det blir en bra bild, om du sen klipper in alla i en "ny" bild, om du förstår vad jag menar?

Anmäl
2013-11-19 08:43 #7 av: Schnauzertik

Tack för kommentarer.

#5 angående vinterbild så för att egentligen kallas vinter (t.o.m i sydsverige)  så hade det inte skadat med mer snö. Vägen förbi plogas inte under vintern så jag får väl leta reda på skidorna när det blir dags.

#6 Tack för förslag, får se när det kan bli av.

Värd för Pensionärer

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.