Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1032 ggr
Odd
2013-11-08 14:32

Måla av dina bilder

Gjorde en liknande tråd inne på Djurfoto.ifokus men det finns kanske lite fler människor här?

Jag är på jakt efter bilder, även om jag tycker om att måla/rita djur och natur gör jag det inte särskilt ofta eftersom jag har svårt att hitta referensbilder att måla av, så jag undrar om det finns några medlemmar här på sidan som har bilder som jag skulle kunna få tillåtelse att använda mig av?

Oftast gör jag bara skisser eller bilder till mig själv, vänner eller familj. Men då och då undrar vissa om de kan köpa mina målningar, så jag skulle gärna vilja ha tillåtelse av fotografen att sälja vidare. Ni får använda den digitala kopian av målningen hur ni vill (gratis självklart) och har störst rätt till orginalet om det blir till salu. Om ni är intresserade av att köpa d.v.s. 

Så om ni har några bilder jag skulle kunna få måla av hade jag varit väldigt tacksam! Ni kan lägga upp enstaka bilder här i tråden eller länka till online-portfolior, jag blir glad över minsta lilla 😃

Är ni intresserade av att se hur det kan se ut har jag ett DA konto där jag lagt upp lite bilder: wriiist.deviantart.com Målningar och teckningar ligger i sina egna mappar under "Gallery"

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Annons:
Upp till toppen
Annons: