Annons:
Etikettkritik-nybörjare
Läst 916 ggr
Mooniq
2013-10-15 20:53

Höstkatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.. bara en bild på Siggekatten och hösten.. Det roliga är det som inte syns i bilden - nämnligen hur jag kryper runt på asfalten.. Mina grannar undrade vad jag sysslade med …. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Kajak11
2013-10-15 20:54
#1

Roligt med katten:-) och trevlig foto af dig! Du bor skönt.

Mooniq
2013-10-15 20:57
#2

#1 tackar 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Kajak11
2013-10-15 21:09
#3

Ja, jag har ochås en kamera, men har inte tränet så mycket som jag skulle. Det är Canon EOS1100 D, men jag använder nog för mycket automatisk I stället för manuel, men men… Jag skall ha en omveksler, och då kan man kanske använde dom gamle objektiver från det gamla spegelreflekskamera.

Mooniq
2013-10-15 21:13
#4

#3 jag har en enkel Canon compactkamera. Den har sina begränsningar men det har jag med så vi harmonerar. Jag vill dock lära mig mera och om jag fastnar mer för fotografering så kommer jag att leta efter en begagnad systemkamera. Men just nu räcker det med den jag har.. Jag har massor att lära än.. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Kajak11
2013-10-15 21:52
#5

Det ser fint ut. Jeg köpte mitt kamera billigt.. tror inte jag blir proffs så länge jag tar kort med telefon:-) ja det är fina färgar nu.

JNN
2013-10-16 06:27
#6

Riktigt fin bild, det enda som stör pyttelite är väl huset, det ljusa partiet, som jag inte vet vad det är, vägg eller plank eller nåt, själ lite uppmärksamhet. Men annars är det en väldigt fin bild.🙂

Man får helt enkelt försöka koppla bort omgivningen i bland när man fotar, skulle tro att mina grannar funderat lite när jag krupit runt på alla fyra med kameran i ena handen och blixt i andra under sommaren när jag fotat makrobilder på insekter och småkryp.. Det är sånt man får ta..!😉

Annons:
Mooniq
2013-10-16 08:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 tackar.. jo man får väl "bju" på sig själv ibland 🙂

Det är hus som syns i bilden då jag bor i bostadsområde…

Här fick jag Siggekatten på den enormt höga stenen i gräsmattan - det gäller att hitta sina utsiktsplatser… 😃 jag är medveten om att jag skulle ha sänkt kameran lite till innan jag tog kortet.. Har ändå kunnat skala bort husen…

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Mooniq
2013-10-16 08:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Och här med hus i bakgrunden, dumt nog…

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: