Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik

Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik

The Tunnel

2013-10-11 05:18 #0 av: felixhaljeskog

Vart en natt promenad, och hittade denna sunkiga tunnel som jag aldrig riktigt gått in i, men idag blev det så och det gav mig en rätt så "läskig" bild! :)

Anmäl
2013-10-11 06:46 #1 av: keptak

Fy, vad otäckt! Dit hade jag aldrig gått, inte ens på dagen. Du fick verkligen fram känslan.

Anmäl
2013-10-11 06:48 #2 av: felixhaljeskog

Haha tack!

Anmäl
2013-10-11 06:56 #3 av: JNN

Jo det ser lite obehagligt ut. Men vilken bild sen, riktigt bra komp, linjerna sitter som en smäck i den bilden!Ler

Anmäl
2013-10-11 08:16 #4 av: felixhaljeskog

#3 Tack tack! Glad

Anmäl
2013-10-11 14:06 #5 av: Bagtjesen

Japp ljuset och allt sitter som en smäck. Håller med JNN att det är linjerna - tror att förklaringen, är den lilla asymmetrin som förstärker intrycket. En bild av det sunkiga Sverige?!

Anmäl
2013-10-11 14:18 #6 av: felixhaljeskog

#5 Tack! Ja precis, Sverige har ju sina platser som inte är speciellt vackra! hehe

Anmäl