Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Säljes, köpes eller bytes

Säljes - nytt 62mm polariseringsfilter

2013-10-10 12:55 #0 av: Linnah

Fick hem min nya kamera igår, men insåg snabbt att jag varit för snabb och beställt hem fel filter (så går det om man beställer mitt i natten...).

Säljer därför vidare polariseringsfiltret. Det är ett 62 mm Dörr cirkulärt polariseringsfilter DHG Super Protect, se här: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=316762

Nypris 699:- (och är alltså oanvänt eftersom jag fick det med posten igår!) - kom med ett bud.

Anmäl
2013-10-10 13:25 #1 av: Bagtjesen

Eftersom det kom med posten är det distansköpslagen som gäller, och jag skulle tro att Cyberphoto som är ett av tre -fyra företag jag handlar ifrån, inte har något problem med att ta tillbaka filtret och via deraas kundtjänst kan du säkert få byta till det du egentligen ville ha.

Ingen anledning att sälja, kanske med förlust, när du kan byta hos dem!

Anmäl
2013-10-10 13:29 #2 av: Linnah

Du har helt rätt - jag ringde precis Cyberphoto och de fixar det! Fantastisk kundtjänst för övrigt (vilket jag upplevt förut också). Anledningen till att jag trodde att jag inte skulle kunna byta var att jag brutit förpackningen, men det var inget problem. :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.