Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kritik - Medel

En kanin!

2013-10-04 18:25 #0 av: Masterworks

Testade att ta bilder på en kanin! Inte lätt! Galen

Anmäl
2013-10-04 18:43 #1 av: Jessicahagstrom94

Jag vet hur svårt det är och tycker att du har en kanonbild där! :) 

Medarbetare @ Katter Ifokus.
Anmäl
2013-10-04 20:18 #2 av: Bagtjesen

Bra bild - hade inte förväntat mig annat...

Ljuset snett in från vänster som går övertassarna och framför tycker jag brev väldigt bra.

Inget är uträtt och 'ninens svarta bakdel flyter inte ihop med bakgrunden.

Du skriver att det inte var lätt. Hur många bilder behövdes?

Bägtjesen

Anmäl
2013-10-04 20:28 #3 av: Masterworks

Tog nog ett tiotal?

Anmäl
2013-10-04 22:21 #4 av: Bagtjesen

Ja, det är så många bilder som man brukar kunna få öda iväg på ett djur. HAr man tur går det på två tre, men klarar man inte av det på 10 brukar det bli hela tjugo istället...

Bägtjesen

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.