Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 628 ggr
Masterworks
2013-10-01 13:29

En hoj!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte få lite input av er vad man kan förbättra och tänka på? 🙂

Varför göra nått idag som går att göra imorgon?  Skrattar

Annons:
JNN
2013-10-01 13:37
#1

Kan inte ge någon bättre input i den här bilden heller, blir samma som i den med bilen, skitsnyggt! 🙂

Blir alla dina bilder så här bra, så har du ett mycket passande nickname!😉

Masterworks
2013-10-01 13:39
#2

Hahaha… Tackar! 😃

Varför göra nått idag som går att göra imorgon?  Skrattar

leemland
2013-10-01 14:14
#3

Väldigt fin bild. En sak jag dock stör mig på är de svara märket i cementen. Min fokus dras hela tiden ner till den .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Masterworks
2013-10-01 14:24
#4

Det var fogen i asfalten som jag gillade, då den "pekar" mot hojen! :)

Varför göra nått idag som går att göra imorgon?  Skrattar

Bagtjesen
2013-10-02 00:49
#5

Tycker som #3 leemland att det svarta märket stör bilden. I övrigt finns det inget att säga om bilden som vi kan se det här på forumet i 398x265px, 0.1MP.

Om det finns något mörkt som du i din originalbild i högupplösning inte kan se detaljer i eller skillnad i lyster et c när du ser den i 100% eller lite större förstoring så skulle möjligen HDR kunna ta fram ytterligare pyttepyttelite i detaljerna. Om inte annat så tycker jag du skall testa detn tekniken i någon i tiden näraliggande projekt!

Bägtjesen


Masterworks
2013-10-02 09:51
#6

Bilden är ju uppladdad i 1024x683?

Varför göra nått idag som går att göra imorgon?  Skrattar

Annons:
Bagtjesen
2013-10-02 15:11
#7

Soorry, jag kollade på den ej upp-klickade bilden.

Men även på 1024x683 så är det näranog bara halva bildskärmen. D v s det blir ju inte 1px Upplösning, det var det jag menade med att det är möjligen när du ser en liten del av bilden och inte ser detaljer i bilden - men detaljer som du vet borde finnas där, så kan det finnas skäl att testa andra tekniker som HDR. Det som är följden är att du kanske inte på bildskärm ser ad du skulle se som "platt"/"onyanserat" om du gjorde bilden på fotopapper A3 eller större. Bra bilder kanske man kan sälja på annat sätt än enbart på webben om man vill skapa sig ett leverne på sina bilder. (men vid pappersutbilder/posters som mål finns det ju annat att tänka på också…)

Bägtjesen


Jessicahagstrom94
2013-10-02 16:26
#8

Och jag bara undrar hur du lyckas få så otroligt bra bilder.. jag är avis!

Upp till toppen
Annons: