Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kritik - Nybörjare

(N) Kritik (igen) - Mitt öga

2013-09-30 20:05 #0 av: Tokyo

Har inte skrivit här förut (vad jag minns), förutom inlägget jag nyss postade. Men det här med kritik verkar riktigt roligt, så jag slänger upp en bild till! Skrattar

Bilden har jag tagit själv (obviously) och jag fick vara modell för mig själv, haha. Vill ha kritik på bilden här nedanför, som föreställer mitt öga. Den kan vara smått redigerad, minns faktiskt inte. Den är ganska gammal.

Dessutom var det bara en spontanbild, tänkte inte ens på att halva sminkningen hade försvunnit Tyst

Inget för komplicerat, då kommer jag inte förstå något, haha. Skämtar

Anmäl
2013-09-30 21:05 #1 av: Bagtjesen

"Elvira blåtira"?

Ögon är bland det svåraste att få till bra, men du har ju fått skärpa och du har fått med lite djup (Ögat, håret, bakgrunden).

Speglingarna av kameran i ögat är svårt att inte få med - nästan omöjligt. Därför bearbetar ofta fotografer ögon väldigt mycket.

Det är bara till att fortsätta experimentera med kameran!

Bägtjsen

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.