Annons:
Etikettövrigt
Läst 1070 ggr
Shelsy
9/22/13, 10:25 AM

Fotoskrivare

Hej! Vet inte om detta är rätt forum till detta men hittar inget annat som passar…

Jag har en fotoskrivare som heter CANON SELPHY CP810, men har verken fotopapper eller bläckpatroner. Jag förstår inte när man ska köpa patroner, det finns ju många olika, det finns med tre färger osv. Men jag vill ha med alla färger (?), skulle nån kunna hjälpa mig att hitta bläckpatroner till min skrivare som är billig? Och även fotopapper som är billigt om nån har tid över? 😃
Jag har försökt hitta vad det är för storlek på papperna och det är jätte svårt att hitta… Om jag har läst rätt så ska det vara 10x15.

Ursäkta om det är lite slarvigt skrivet.

//Shelsy

Annons:
Fridaaaa
9/22/13, 10:27 AM
#1

Storlek på fotopapprena beror ju på hur stor man vill skriva ut 😉 Men vill man ha i "orginalstorlek" som de brukar vara när man beställer, så är det 10x15 ar jag för mig ja.

Jag beställer från Nordic Ink 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Shelsy
9/22/13, 10:36 AM
#2

#1 Jovisst, men eftersom min skrivare är liten än vad de oftast brukar vara så är det lite svårare.
Jo, 10x15 är originalstorlek när man beställer. 😃

Har kollat där, kollade på InkClub också och det verkar vara samma?

HellviHumle
9/22/13, 10:36 AM
Fridaaaa
9/22/13, 10:49 AM
#4

#2 Aha ok, jag har med fotoskriver, men där kan man ha vanliga A4 med. http://www.nordicink.se/ Inte samma som InkClub, om det är så du menar eller syftar du på pris?
Jag köper från Nordic ink, sådan med 3 färger i samma 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Shelsy
9/22/13, 11:16 AM
#5

#4 Hemsidan ser likadan ut menade jag… :-) Men om det är 3 färger, blir det verkligen bra? Kanske jag tänker lite fel, men blir det den färg som på bilden man ska skriva ut då?

HellviHumle
9/22/13, 11:24 AM
#6

Jag trodde länken gick direkt till papper och skrivare.
Klicka på länken, Skrivare och Selphy900. Där kan du titta under fliken Tillbehör. Samma till din Selphy!

HH

Annons:
Po A
9/22/13, 11:24 AM
#7

Hej.

Jag har ochså den skrivaren och där får du köpa ett paket med både papper och färg. Där finns inga färgpatroner till den utan att färgen sitter på en rulle färg dom olika färgerna matas fram efter hand. Det är ett sådant här paket du får skaffa.

Po..

Shelsy
9/22/13, 11:41 AM
#8

#7 Hej! Tack så mycket. Kan inte öppna länken, skicka den på nytt. Kommer säkert fråga dig mer om skrivaren :-) Finns det är scanner på den skrivaren?

Fridaaaa
9/22/13, 12:21 PM
#9

#5 Nej det tycker jag inte att de är.
http://www.inkclub.com/index.aspx?CtryNo=752&LangNo=46&gclid=CMPXwfHj3rkCFRN7cAodJ1cAdA INKclubs sida 😉

Ja det är klart att det blir, skillnaden är att de sitter bredvid varandra i en patron istället för 3 olika patroner eller hur man ska förklara det. Aldrig märkt någon skillnad i alla fall, skrivaren delar ju upp det själv när den skriver ut eller vad man ska säga 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Po A
9/22/13, 12:28 PM
#10

#8

Här kommer en ny länk.

http://www.netonnet.se/Ink/Printer/1846

Fråga om du undrar något. Nej, det finns ingen scanner på den.

Po.

Upp till toppen
Annons: