Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 528 ggr
søs
9/18/13, 12:14 PM

Spind i Tåge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Natur oplevelse.

Annons:
Mooniq
9/18/13, 12:16 PM
#1

Jättevacker bild!!

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Bagtjesen
9/18/13, 12:30 PM
#2

Instämmer i jättevacker #1 - och dessutom välkomponerad. Bakgrunden är jättefin också. Imponernade fin färg och tonskala. Bilden har ett stort djup - jag kan direkt urskilja 4-5 olika djup!

Det enda jag skulle fundera över är om det inte skulle gå att lätta upp de svarta blom/fröställningarna - de är det enda i bilden som verkar sakna detaljer, men kanske bilden i fullt format är något bättre (enbart i det hänseendet). Att ändra det är säkert pilligt, men med en så fin bild skulle det kanske vara värt ett försök?

Bägtjesen


Inkanyezi
9/18/13, 12:33 PM
#3

Dejlig billede!

Någon direkt kritik har jag inte att komma med. Kunde knappast ha blivit bättre.

JNN
9/18/13, 12:52 PM
#4

Väldigt snyggt, kan inte heller komma med nån direkt kritik, annat än positiv sådan. Härliga färger och skönt ljus, dimman och morgondaggen är jätteläcker, och som nämnts redan mycket välkomponerad!

Snyggt helt enkelt!🙂

søs
9/19/13, 9:45 AM
#5

Tusind tak 🙂 for Jeres kommentare..de varmer alle sammen..

Bägtjesen  ved ikke helt om jeg har forstået dig korrekt..mener du at de sorte frøstande skulle beskæres væk ?? eller har jeg misforstået noget ??

Mvh Sus  God dag

Bagtjesen
9/19/13, 1:00 PM
#6

#5, nej de skall absolut inte tas bort - jag hade bara en fundering om de inte bara var svarta siluetter eller om de i ett större format (1:1) har mer av nyanser mellan gult/brunt/svart. Det skulle naturligtvis vara jättejobbigt att ändra på det för alla, men kanske skulle ha gått att göra för några, om det hade behövts men …

Förstå mig rätt - bilden är 100% i det format jag kan se på forumet. Min fundering är mer hur bra just de detaljerna skulle vara i tryck/på bra fotopapper. (Ungefär som diskussionen kring om regnet syns på min bild i tråden om min bild från Eden, Junsele!).

Även när bilden visas förstorad på forumet så är den något mindre som det verkar än om jag sparar hem bilden och tittar på den i en viewer eller tar in den i PSE11. Tittar jag då på den i 100% eller något förstorad  - vilket jag inte gjorde tidigare - så ser man att de (fröställningarna) inte är helsvarta - så skall du ha bilden på papper så se till att de nyanserna också kommer med!

Bägtjesen


Annons:
søs
9/19/13, 8:00 PM
#7

Ja der er mange muligheder for at redigere alt muligt væk..takker for din fine forklaring :-)

Upp till toppen
Annons: