Annons:
Etikettkritik-nybörjare
Läst 1889 ggr
idaphotoo
9/13/13, 4:08 PM

kritik kossa (n)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej, var ute i en kohage i går och knäppte lite kort. 

vart väldigt nöjd med den här bilden. den är rolig och intressant? eller vad tycker ni?

mer på www.idalinneaviveka.blogg.se

Annons:
equestphoto
9/13/13, 4:18 PM
#1

Jag gillar den faktiskt! Bra bild!

idaphotoo
9/13/13, 4:23 PM
#2

tack :)

bamse6311
9/13/13, 4:28 PM
#3

Tycker också att det är en bra bild.

Skärpan sitter där den skall och bra med oskarp bakgrund och kossan fyller ju upp hela bilden.

Kul att se hur den där kossan inte alls bryr sig om alla flugor som svärmar kring den och sätter sig på den *skrattar*.

Bästa hälsningar,
Bertil

Shelsy
9/13/13, 7:00 PM
#4

Älskar bilden och jag som älskar kossor! På något sätt utstrålar sen kärlek och värme enligt mig…

Cahira
9/13/13, 8:08 PM
#5

Älskar den flygande svansen i bakgrunden även om den tar blicken ifrån ansiktet lite. Jag hade gärna sett mer av öronen med. Superhärlig bild!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Bagtjesen
9/14/13, 11:45 AM
#6

Gillar också kossor, även om jag tror att detta ex är en yngre tjur - bred skalle! Visst är det en intressant bild! Tar fram det där nyfikna hos nöt-kreatur. När man ser flugorna förstår man varför de behöver de långa vackra ögonfransarna. Framgår inte av bilden hur den är tagen, men på min skärm är bilden en aning för ljus - speciellt blir bakgrunden lite för ljus - i mina ögon - på något sätt tar det lite blicken från huvudet. Bildfilen är väldigt liten, komprimeringen har tagit bort en del detaljer. Du har nog inte beskurit bilden, eller hur, den är i stående 1:1,5, så du har nog missat att få med båda öronen och överst på skallen, vilket är lite synd. En bra bild som kan bli lite bättre - en bra bild att öva på, och som då blir något att lägga in i "spara"-mappen. Bägtjesen


Annons:
ElviraNym
9/14/13, 11:57 AM
#7

Den är jätte fin och rolig att titta på bra gjort!

Med vänliga hälsningar,
Elvira

idaphotoo
9/17/13, 6:10 PM
#8

Tack för härliga kommentarer!

Upp till toppen
Annons: