Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 631 ggr
C4NCERiNHALE
2013-09-11 22:07

I skogen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på en promenad idag i skogen med kameran. Kritik tack!

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

Annons:
JNN
2013-09-12 06:57
#1

Ser ut som en härlig skog att promernera i, och du har komponeradt bilden bra med träden som ramar in den lilla "traktorstigen". Ljuset och färgerna är sköna på nåt sätt men det känns som om det är nästan väl grönt, men det är kanske redigerat så med flit?

Hur som helst så gillar jag bilden, inger lite lugn och ro-känsla!

Tycker själv att det är svårt med den typen av skogsmotiv, allt brukar ha en tendens att se likadant ut, men du har fått till en fin bild🙂

[MsHammer300]
2013-09-12 19:00
#2

Jag hör inte hemma här på sajten egentligen men jag tycker skogen ser ut som en stor vacker regnskog 😍 ÄLSKAR DEN!! <33 önskar jag hade en sådan skog utan för mitt hus… 🙂 så det har du gjort bra 👍

Bagtjesen
2013-09-14 12:33
#3

Bra komponerad redan i kameran! Du har lyckats bra med att få fram detaljerna i barken på trädens hitsida. Kanske har den blivit för mycket "poster" genom att den är så pass mättad i färgerna men det kan mycket väl bara vara en skillnad i displayerna - dock som #2 säger så "ser [den] ut som en vacker regnskog". Japp så kan svensk skog vara när det är precis rätt fuktighet vilket det ser ut att ha varit. Ett enda avtryck av traktordäck förstärker intrycket av att vägen är sällan använd, och människans intrång i naturen. Gillar bilden!


Upp till toppen
Annons: