Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik

Zorro

2013-08-25 01:03 #0 av: Inkanyezi

En nyfiken räv, som jag pratade med en stund. Så hade jag bara den lilla kompaktkameran med, så bilden blev som den blev, men den är i alla fall ett minne av ett möte.

Anmäl
2013-08-25 01:22 #1 av: MonisN

Kul möte! Vad sa han?! Skrattar

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Anmäl
2013-08-25 01:42 #2 av: Inkanyezi

Han sa ingenting, det var jag som pratade. Men nyfiken var han. Gick runt en liten stund och undersökte olika saker. Jag tog inte upp kameran det första jag gjorde, utan jag satte mig ner och tänkte att den kanske skulle komma närmre. En liten stund var den betydligt närmre än så här, men den kom aldrig ända fram. Jag tyckte att det såg ut som om den var fri från skabb.

Anmäl
2013-08-25 09:47 #3 av: JNN

Vi hade för några år sen på jobbet en räv som vi i princip kunde mata ur händerna nästan. Den var lite försiktig, men den kom väldigt nära. Tror jag har några mobilbilder nånstans på den.

Men det ser ut som ett trevligt möte!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.