Annons:
Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 814 ggr
pellepiano
2013-08-20 17:25

Som ur en saga ...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på konsert på Skansen och i natten vandrade jag på en för mig okänd väg där. Plöstlig var det utsikt över Nordiska Miseet med finna träd som ramverk. Och himlen var inte dum den heller.

Taget med en liten kompaktkamera .

Annons:
Schnauzertik
2013-08-20 17:38
#1

Tusen o en natt.

Riktigt snyggt

Värd för Pensionärer

LFCFredda
2013-08-20 18:18
#2

Törs man vandra runt på djurgården eller mitt i Stockholm med kamerautrustning i de mörka timmarna? Fråga från en som bor på landet. :)

EDIT

Såg inte att du hae en kompakt med dig, nåja frågan kvarstår ändå.

Inkanyezi
2013-08-20 18:27
#3

Ja LFCFredda, man törs, eller i alla fall törs jag. Jag har aldrig haft några problem relaterade till kameran jag släpar omkring på, och förr har jag gått omkring med mycket dyra grejer och rört mig på rätt så undanskymda platser också.

Sist jag stötte på pellepiano var visserligen dagtid, men kanske på en av de "skummaste" platserna i stan. Man kan jobba var som helst, och det är i stort sett aldrig något problem.

MonisN
2013-08-20 19:56
#4

En fantastiskt tjusig bild. Verkligen som ur en saga.

Om man kan vandra runt på skumma ställen i stan på kvällen med stor utrustning beror nog på vem som vandrar. Jag tycker det är läskigare i förorten än inne i stan.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


pellepiano
2013-08-20 22:04
#5

Tack. Detta var inne på själva Skansen, och jag hade mina vanliga kameror i ryggsäcken och jag tog också nån bild med en av dem, men roligare att posta en kompaktkamerabild, då detta motiv inte krävde så mycket ( ändrade konstrast i efterhand dock ).

EllenWe
2013-08-21 20:26
#6

Jag tänker på Robin Hood när jag ser bilden 😂

Annons:
Upp till toppen
Annons: