Annons:
Etikettsäljes-köpes-bytes
Läst 1254 ggr
LinaLj
2013-07-21 09:51

(S) Samsung GX 1L m tillbehör

Samsung GX 1L digital systemkamera säljes för 1500 kr. 

I köpet ingår: Kamerahus, objektivet D-Xenon 18-55, motljusskydd, orginalkartong med alla papper (instruktionsbok garanti mm), 2gb minneskort, kameraväska och CD-rom med mjukvara till windows samt instuktionshäften på olika språk. 

Kameran är lite drygt 5 år och fungerar perfekt. Tar skarpa och fina bilder och är lätt att arbeta med. Inga repor eller liknande. 

Finns att avhämta utanför Skövde eller skickas via posten (porto tillkommer).

Bilder tagna med kameran:

Annons:
LinaLj
2013-07-25 13:44
#1

Inget intresse?

Inkanyezi
2013-07-25 19:20
#2

Kanske det är värt att nämna att det är en Pentax med Samsung-märke, och att all Pentax-optik funkar. Bra kamera, och om jag minns rätt har den bildstabilisering inbyggd i kamerahuset. Den kan användas med alla gamla Pentax-objektiv också.

Kanske det är idé att sätta en annons i något annat forum också? Kanske Tradera?

Och för den som är road av att veta hurdant resultat det blir med kameran tycker jag att din "dagens bild" är ett mycket gott exempel. Öppna i en egen flik/fönster och klicka upp i full storlek.
http://ifokus-assets.se/uploads/5ba/5bab06c4ff49a881f6f0bb067e2afb72/halsband12.jpg (Bilden tillhör LinaLj och är tagen med den kameran, hämtad i Dagens Bild #42)

LinaLj
2013-07-25 19:37
#3

#2 Den ligger ute på andra ställen också, men här når man ju intresserade mer direkt 😉

bamse6311
2013-07-26 03:15
#4

LinaLj

Jag har en kompis som skulle sälja två objektiv till sin D800.
Det var väldigt dyra objektiv men han annonserade på Blocket och fick dem sålda inom några få dagar.

Vet inte vilka mer sidor än iFokus som du har annonserat din kamera men både Tradera och Blocket verkar vara sidor där det säljs mycket.

Min kompis blev väldigt nöjd.
Fick ut dessutom ut det pris som han hade begärt för de här objektiven som han sålde.

Hoppas att du får sålt din kamera.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: