Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kritik - Hård

uvejr

2013-07-14 13:08 #0 av: søs

Inden regn og torden væltede frem nåede jeg lige at tage dette motiv.

Anmäl
2013-07-14 13:41 #1 av: Inkanyezi

Rigtig smuk billede af et uvejr.

Jag har inte mycket kritik att komma med. Jag tror att du har fått fram det som du avser att bilden ska visa.

Anmäl
2013-07-14 14:10 #2 av: søs

Mange tak for dine venlige ord :-)   Hyggeligt at du kikkede forbi .

Anmäl
2013-07-14 14:17 #3 av: [Jens]

Ja bilden är fin! Var är bilden tagen? Norge?

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl
2013-07-14 14:30 #4 av: Inkanyezi

#3 Språket är danska, och inledningsfrasen är:
Innan regn och åska vältrade fram hann jag precis ta det här motivet.

søs har också sin webbsida på .dk

Anmäl
2013-07-14 14:33 #5 av: [Jens]

Är det så illa! Nu kommer mina norska släktingar bli galna på mig ;)) och jag förstod vad hon skrev men var så inställd på norska. hehe!

Nu nynnar jag på "smuk som et stjerneskud"!

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl
2013-07-14 15:37 #6 av: søs

:-) Billedet er taget på syd sjælland Danmark....Der kom uvejr flere steder..men det er 1 måned gammel , for nu har vi jo sommer og varme 25 c ...herligt.Takker for Jeres tilbagemeldning..

Anmäl
2013-07-14 18:46 #7 av: Inkanyezi

Jag tycker väldigt mycket om den bilden, och byggnaden långt ut till höger, är trots sin litenhet, som jag ser det viktig för helheten. Den ger en känsla av perspektiv, skala, och visar hur stort fältet är.

Det ser ut som om det skulle kunna vara en kyrka?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.