Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 1619 ggr
AmandaChristina
2013-07-05 17:21

(H) - Min bror

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog lite bilder på lillebrollan igår, väldigt kul eftersom att han beter sig som en modell och inte en lekfull 7-åring när han vill fotograferas. Kritik uppskattas! 😃

Kan även säga att jag grät en skvätt när jag insåg att ena foten var kapad, men gillar bilden ändå 😉

Annons:
AmandaChristina
2013-07-05 17:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Andra bilden 🙂

JNN
2013-07-05 17:40
#2

Håller med om foten och det kanske gäller båda bilderna egentligen, men annars toppenbilder! Kollar just nu på mobilen så det är svårt att se detaljerna ordentligt om bilderna. Men killen verkar kunna det han ska. Kommande modell månne? :)

MissInAction
2013-07-05 17:44
#3

Hihi, vilken hjärtekrossare han kommer bli när han växer upp! 😃
Jättefina bilder! 
Jag är inte riktigt såpass teknisk att jag vill ge hård kritik på bilder. Men jag ville säga att det blivit riktigt bra modellbilder. Och foten har du ju redan kommenterat själv. På andra bilden kunde jag önska att även handen och knäna var skarpare.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

AmandaChristina
2013-07-05 17:45
#4

#2 blir så sur på mig själv! För på första bilden hade jag utan tvekan kunnat få med den 😕 Men på andra var de lite svårare, trångt som in i och backade maximalt! Men är ändå väldigt nöjd med bilderna 😃 Han vet verkligen vad han gör, så gulligt att de var han själv som "bokade" våran fotografering, han valde till och med kläder själv! Och jag hoppas att hans intresse att stå framför kameran fortsätter 🙂

#3 Haha ja, han kommer nog de 😉 Och tack du! Har använt mig av ett skärpedjup på 1,4. Kanske var ett misstag, men jag har nå panik över att inte kunna köra på annat om de inte är tvång tack vare objektivets bländare! Men eftersom de är min bror kan jag nog ta ut honom fler gånger och fota, då ska jag tänka på det! 🙂

[mina blommor MiloochMalte]
#5

super fina bilder och söt lille bror du har. Han kan ju satsa på mobel yrket sen när han är stor nog

AmandaChristina
2013-07-05 21:33
#6

#5 Tack du, och förhoppningsvis så kan han de. De är väl aldrig fel 😃

Annons:
[Jens]
2013-07-05 21:44
#7

Förstå mig rätt. Jag har en 'kritisk' kommentar om dina bilder och det är varför de ska se så 'allvarliga' ut. Att vara framför kameran så ska man visa en viss känsla i blick eller munrörelse. Bilden ska ge ett budskap med ögon, mun… draget i ansiktet så att säga. Det ska förmedla något och jag ser inte det även om bilderna är bra. Man behöver inte vara cool jämnt ;) Är jag otydlig?

AmandaChristina
2013-07-05 22:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#7 Haha jadu, ingen aning om varför dom gör de faktiskt! Haha, de är väl lite deras grej. Alla jag fotar ser inte allvarliga ut dock, men min bror är i den åldern och min kusin som jag fotade tidigare ville väl se ut så. Ska tänka på det tills imorgon då vi ska fota igen och försöka få dom att slappna av lite och le 😉 Dock har jag faktiskt en bild på min bror jag kan visa, dock inte för kritik utan för att du ska få se att han inte alltid ser så tuff ut 😃

[mina blommor MiloochMalte]
#9

Så underbar bild avis mitt stora systers barn är bara bebis och. Jag som inte är så förtjust i bebisar :-)

[Jens]
2013-07-06 11:03
#10

#8

Så fin Bild! 🙂

AmandaChristina
2013-07-06 12:13
#11

#9 Åh jag är helt tvärtom, bara trånar efter att få fota en bebis för att jag är så van med att fota min bror 😉 Haha och tack! 😃

#10 Tack du, lite annorlunda stuk dock från vad jag brukar fota. Men ville testa med lite mer luft, antar att de gick 🙂

[Jens]
2013-07-06 12:31
#12

#11

Din bror gör sig verkligen bra framför kameran!

Hestekunst
2013-07-16 18:19
#13

Jeg sier bare: EN stk fotomodell og EN stk SUPERFOTOGRAF! Keep up the good work!

😉

Annons:
[Tilde]
2013-07-16 18:45
#14

Vilken liten modellkille! 😃 Superfina bilder! Synd med fötterna - hade gärna sett dem i andra bilden också (vilket för övrigt var min favorit av de tre).

AmandaChristina
2013-07-16 20:13
#15

#13 Åh tack du ❤️

#14 Hihi han är ju de 😃 Ja de var super tråkigt, men kunde inte backa mer + såg lite halv dåligt för att jag hade ett gips på näsan 😉 Men men, ska tänka på de tills nästa gång 🙂

Upp till toppen
Annons: