Annons:
Etikettövrigt
Läst 824 ggr
Alta
7/4/13, 1:26 PM

Fotoutställning i Malmö

Hejsan,
jag tänkte tipsa om en endagsfotoutställning jag arrangerar, Planket Malmö, lördagen den 17 augusti (kl. 10-17) i år.

Allt från nybörjare till professionella fotografer är välkomna att ställa ut under denna dag. Utställningen sker på Norra Parkgatan, vid Debaser, i Malmö på Folkets parks staket.

Anmälan är just nu öppen och det är gratis att ställa ut. Anmälan sker på hemsidan: http://planket.popupmalmo.se

Vi har också en fb-sida som uppdateras kontinuerligt: HÄR

Annons:
bamse6311
7/4/13, 2:07 PM
#1

Hej.

Har vidarebefodrat din länk till en tjej jag känner här i Helsingborg och som är en mycket duktig fotograf.

HÄR länk till hennes hemsida om du vill kika på hennes bilder.

Bästa hälsningar,
Bertil

Alta
7/4/13, 8:20 PM
#2

Vad kul! Tack Bertil för vidarebefodringen! Hon är varmt välkommen att ställa ut om hon är intresserad.

bamse6311
7/4/13, 9:55 PM
#3

Hej igen.

Det var tydligen en  fotoutställning på Linan samma dag som hon redan är anmäld till.

Hon funderade på om hon eventuellt kunde ställa ut på båda ställena.

Nåväl, i så fall återkommer hon säkert.
Hon har fått din länk som jag skickade henne på facebook så får vi se hur hon gör.

Bästa hälsningar,
Bertil

Alta
7/5/13, 1:43 AM
#4

Det är inga problem alls att närvara på båda. Vi kräver inte full närvaro hela dagen men rekommenderar att man kollar till sina verk då och då.

Dock kanske man inte ska ställa ut exakt samma verk på båda ställena :)

bamse6311
7/5/13, 5:42 PM
#5

Hej.

Har vidarebefodrat ditt meddelande till henne.
Tänkte när hon ändå är i Malmö så kanske hon kunde vara intresserad av att ställa ut på båda vernisagen.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: