Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kritik - Hård

(H) Kronärtskocka

2013-06-23 11:17 #0 av: [klara325]

En kronärtskocka jag fotat med min Nikon D60 och Nikkor 18-55 mm. 

Anmäl
2013-06-23 21:23 #1 av: Paltn

Sitter bara och väntar på att en "facehugger" ska hoppa ut ur den där :P

Anmäl
2013-06-24 05:17 #2 av: JNN

I normala fall hade jag inte gillat att placera motivet så centralt, men här funkar det utmärkt! Kompositionen är bra och skärpan sitter precis där den ska! Snyggt!!Glad

Anmäl
2013-06-26 23:00 #3 av: [klara325]

Tack! :)

Anmäl
2013-06-30 11:28 #4 av: Torreador

Men shit vad läckert!!! 

Jag fotade mycket förr och nu har jag blivit sugen på att plocka upp intresset igen istället för att kameran bara ligger och samlar damm. Jag älskade att fota "annorlunda" saker som man inte normalt ser på "vackra bilder". Det finns så mycket vackert i vardagssakerna som man inte ser :-)

Kram

Bondmoran

www.bondmoran.nu

Anmäl
2013-06-30 12:19 #5 av: tlundegard

Läckert! Kanske att jag skulle vilja ha lite mer kontrast i bilden så att mönstret framträder ännu mer :)

Anmäl
2013-06-30 14:54 #6 av: bamse6311

Tycker att det är en bra bild och med kanonbra skärpa som sitter där jag tycker att den skall.

Bästa hälsningar,
Bertil

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.