Annons:
Etikettövrigt
Läst 724 ggr
MissInAction
2013-05-24 23:43

Försmak på Kulturernas Karneval i Uppsala

Tänkte såhär i sista stund puffa lite för Kulturernas Karneval som äger rum i Uppsala imorgon lördag samt söndag 🙂

Under båda dagarna kommer Uppsala Fotofestival att ha Försmak inför den kommande fotofestivalen som kommer hållas 26-29 september. 
Det kommer under helgen att dels vara en fotoutställning, där den som vill har fått lägga upp en bild (med årets tema känslor) på ett Facebook-event för detta, samt ta med sig bilden inramad för att hänga upp i en utställning. Ska bli kul att se vad för och hur många bilder som kommer upp! 😃

Det kommer även bli någon tävling, Bildjakten tror jag, och kanske någon workshop.. jag är lite osäker på det.

Så om du har vägarna för bi Botaniska trädgården i Uppsala i helgen så leta upp Uppsala Fotofestival 😎
Jag kommer stå där stora delar av morgondagen och ungefär halva söndagen. Plus en massa andra trevliga människor.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Ylva-Li
2013-05-25 18:57
#1

Asch, varit uppdagen idag och kommer vara slut imorgon. Attans!
Funderar på att vara med på nåt vänster i höst dock. är det försent tror du att anmäla intresse? Visa bilder eller ptja, nåt.

//Ylva-Li 

 || Studio Li (foto) ||

MissInAction
2013-05-25 21:03
#2

Ylva-Li
Det är absolut inte för sent! Folk är alltid välkomna att hjälpa till på något sätt 😃
Och vill du ställa ut så kan du säkert göra det också!
Såg du deras hemsida? Där finns kontaktuppgifter till Anna och Idit som är festivalproducenter, maila eller ring någon av dem 😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Ylva-Li
2013-05-26 11:44
#3

Ooh det ska jag göra! :D

//Ylva-Li 

 || Studio Li (foto) ||

MissInAction
2013-05-26 23:10
#4

Det var jättekul, kan jag säga! Otroligt mycket besökare som tittade på allmänhetens utställning 😎 så det verkar verkligen ha varit uppskattat. Träffade massor med trevliga människor ♥

Och nu är jag så trött att jag kommer slockna på en gång när jag lägger mig 😴


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: