Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 548 ggr
keptak
5/13/13, 7:49 PM

(M) Blomma

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle vilja ha lite kritik på denna :).


Annons:
JNN
5/14/13, 6:26 AM
#1

Mycket tjusigt! Kompositionen är underbar och skärpan har du satt precis där jag vill ha den, och färgerna är superfina! Kanske att det vita hade fått vara lite mer vitt, men never mind, den är strålande vacker som den är!

Fototapetämne eller nån form av vägghängare!!🙂

keptak
5/14/13, 6:43 AM
#2

Tack! :D Jag tycker själv om denna mycket. Det är nog mitt bästa foto hittills. Jag funderar på att sätte upp den på väggen på något sätt.


JNN
5/14/13, 6:49 AM
#3

Tycker jag absolut att du ska göra! Den bilden ska du vara stolt över!🙂

ru4real
5/14/13, 12:57 PM
#4

Snygg bild, men jag irriterar mig lite på den blå "skuggan" som man kan se på det översta bladet. Känns som om det är ngt linsfel? Har samma problem själv ibland med mitt 35mm objektiv.

Men det är en bra komposition och fina fäger.

keptak
5/14/13, 1:04 PM
#5

Ja, det har jag inte sett innan. Tack för att du gjorde mig uppmärksam på det. Hm. Vad tråkigt! Det är så även lite på ett av bladen nertill ser jag.


felixhaljeskog
5/14/13, 1:32 PM
#6

Väldigt fin bild! tycker färgena e väldigt bra och skärpan har du satt perfekt! Gillar att bladen från en annan blomma sticker fram där upp, för det gör bilden lite annorlunda!

Jag skulle kunna hänga den här på väggen, Om det hade vart en grön bakgrund! 😃
Annars så toppen! :)

Annons:
keptak
5/14/13, 1:54 PM
#7

Tack så mycket! Det värmer att ni tycker om den. Jag fotade den ute på altanen (har blomman i en ampel) och trodde inte att det skulle bli något sånt här bra foto, så det är roligt.


Upp till toppen
Annons: