Annons:
Etikettkritik-nybörjare
Läst 578 ggr
Hallonsmurfen
2013-04-21 15:35

Kritik- bubbla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! 👋

Jag är ny här på foto iFokus, så det här blir lite presentation också. Jag vet inte om jag räknas som nybörjare, jag har fotat i ca 3 år nu, men jag tycker inte att jag är så bra. Tidigare fotade jag nästan bara djur, men nu fotar jag mycket natur också. Jag fotar med en liten digital kamera. Olympus uTough. Jag redigerar mina bilder i picasa, jag har gimp också men jag har inte lärt mig hur det funkar.

Det jag har gjort på den här bilden är att beskära, och retuschera bort en lyktstolpe.

Medarbetare på Pokémon iFokus

Annons:
VilmaKristina
2013-04-21 17:58
#1

Inte bara på the sims iFokus vi ses ;)

Tycker bilden ser inzoomad ut, är den det?

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


Hallonsmurfen
2013-04-21 18:11
#2

#1 Haha, nej. 😉😃

Nej, det tror jag inte, men den är beskuren. 🙂

Medarbetare på Pokémon iFokus

JNN
2013-04-21 19:28
#3

Hade jag själv fått beskära den bilden så hade jag nog valt rektangulärt format och placerat bubblan lite åt sidan. Men det är perfekt tajmat där den ligger precis under jetstrålarna från några flygplan som jag gissar att det är!? och solblänket i bubblan som korsar dom strålarna och nästan bildare ett kryss, är ju suveränt!🙂

Nybörjare eller inte, den här bilden var ju lite rolig, det som kanske stör lite är väl molnen i nederkant, men annars bra fotat!🙂

Hallonsmurfen
2013-04-21 19:44
#4

#3 Jag tycker också att de molnen stör, men jag har inte lyckats få bort de. Tack för kritiken. :)

Medarbetare på Pokémon iFokus

Upp till toppen
Annons: