Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 800 ggr
mitlund
2013-04-20 15:49

Hård bildkritik, "knappar".

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här önskar jag hård bildkritik på en bild med flera olika slags knappar. Tips? Negativt? Positivit?

Annons:
VilmaKristina
2013-04-20 17:40
#1

Jag kan inget om det här, ville bara säga att bilden är sjukt underbart grym 😃

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


mitlund
2013-04-20 18:09
#2

Tack!!🙂🙂

Paltn
2013-04-21 00:00
#3

Tycker bilden är jättefin, men ska man nu vara grymt petig så..utifrån min egen smak endast då naturligtvis..så tycker jag att den grönvita knappen nertill i mitten inte hör dit, den sticker ut lite för mycket i detalj motför resterande..balansen rubbas en aning. Sen hade jag personligen också föredragit en annan bakgrundsfärg =) (absolut bara en smaksak från min sida)

Hur du dock fotot och lagt upp motivet, skärpa osv osv…det är klockrent!

// Paltfan

[körsbärsblomma]
2013-04-21 14:45
#4

underbart fin bild du har tagit🙂

Hoshi99
2013-04-21 17:32
#5

Väldigt fin! :D Men själv så skulle jag vilja ha kanske en röd stor kanpp i mitten av dom andra knapparna bara för att visa att kanske det är den knappen det handlar om och för att ha som en mittpunkt! :D Men annars så var den jätte bra!

JNN
2013-04-21 19:35
#6

Nu vet inte jag om det här går under kategorin abstrakt eller nåt, och som sådan tycker jag att den funkar. Den säger inte mig särskilt mycket, men rent fototekniskt tycker jag att den är bra. Bra skärpa och ljussättning, med minimala skuggor, som ibland ändå är bra men här funkar det utan skuggor.

Du har också placerat knapparna bra i bilden också enligt mig.

Är själv inte så förtjust i bakgrunden dock, hade nog sett annat än rosa…

Annons:
valley
2013-04-21 21:29
#7

Jag tycker bilden är bra exponerad, men jag saknar något som gör den intressant. Abstrakt men stelt.

Upp till toppen
Annons: