Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 844 ggr
Buwenas
4/16/13, 10:37 PM

En bild (M) hund, vill ha kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni får hemskt gärna ge kritik och tipps på hur jag ska göra för att få en bättre bild.

Denna bild togs för en tidning, de ville se mycket starter med pigga hundar, men även på sträckan och målgången. Detta var en av bilderna de valde ut från denna rulle: http://www.youtube.com/watch?v=vxJG82E54co

Ni får gärna ge kritik på rullen "överlag" alltså inte bild för bild givetvis ;-)

Med vänlig hälsning - Emelie

Sajtvärd för Australian Shepherd Hund  Katt Medarbetare på Huskatter

             

 

Annons:
[Yllhilda]
4/16/13, 10:41 PM
#1

Hur ser man resten av 'rullen'?

Buwenas
4/16/13, 10:47 PM
#2

Ser du länken nu? Måste ha gjort något fel förra gången, ber om ursäkt.

Med vänlig hälsning - Emelie

Sajtvärd för Australian Shepherd Hund  Katt Medarbetare på Huskatter

             

 

[Yllhilda]
4/16/13, 11:23 PM
#3

Ingen fara.
Överlag tycker jag man ser pigga dynamiska hundar. Jag tror de flesta går att använda. Vissa delvis beskurna medan andra fungerar som de är.

[Yllhilda]
4/16/13, 11:26 PM
#4

Bilder med hundarna på väg bort eller till stor del gömda bakom föremål kanske kan undvikas eftersom det kan dölja det man vill ta fram, såvida det inte var taget medvetet på det sättet.

Buwenas
4/16/13, 11:45 PM
#5

Det är nog startpålarna du menar i starten skulle jag misstänka. Dessa var medvetet och på order av de som ville ha bilderna. Samma sak med banden och människorna. Det skulle visas upp lite på det sättet.

Samma med hundar som är på väg ut i banan. De ville ha kort där de kunde skriva "och här ger sig ekipaget ut i den 5 km långa banan" 

Så vissa saker jag inte brukar göra är där medvetet.

Om det nu är banden, människorna och de vita startstolparna/startklockan? Eller har jag missat något annat kanske?

Med vänlig hälsning - Emelie

Sajtvärd för Australian Shepherd Hund  Katt Medarbetare på Huskatter

             

 

[Yllhilda]
4/17/13, 2:00 AM
#6

Nej nej, du har så rätt i dina observationer. I så fall har jag inte så mycket mer att tillägga annat än grattis till fina bilder!

Annons:
Buwenas
4/17/13, 2:08 AM
#7

Oj. Tack så mycket då 😊

Med vänlig hälsning - Emelie

Sajtvärd för Australian Shepherd Hund  Katt Medarbetare på Huskatter

             

 

Upp till toppen
Annons: