Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Säljes, köpes eller bytes

Sprillans nytt 50mm 1.8f II Objektiv

2013-04-10 16:15 #0 av: Mizzon

Sprillans nytt 50mm 1.8f II Objektiv passande Canon kameror. Är inte äns uppackat ur kartongen. Säljes pga dubbelbeställning kostar nytt 889kr+frakt. Säljes för 750+frakt alt byte, kom då med förslag :)

Finns i Mariannelund :)

Anmäl
2013-10-08 09:20 #1 av: ElinJL

Vill du gå ner till 500kr och du står för frakten?

/Elin 
Medarbetare på Tävlingshundar

Blogg - http://eelliinnsaventyr.weebly.com

Anmäl
2013-10-08 09:26 #2 av: JazzBass

#1 - Nu är det inte min sak att bestämma, men så lågt skulle aldrig jag gå om jag var säljare. Frakten kostar nånting den också, och 750kr är redan det ett billigt pris med tanke på att objektivet inte ens blivit uppackat ur förpackningen.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Anmäl
2013-10-08 16:08 #3 av: [Juwel]

Är det Canon original ?

Anmäl
2013-10-08 16:18 #4 av: [Juwel]

Såg nu att annonsen är ifrån April !

Anmäl
2013-10-09 00:26 #5 av: Mizzon

Den är såld!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.