Annons:
Etikettwebbplatser
Läst 743 ggr
Mizzon
4/8/13, 4:05 PM

Beställa förstoringar

Har fått beställning på en bild (första beställningen ever) Vilken sida rekomenderar ni? har kollat på fujidirekt. Men det verkar inte som jag kan beställa i den storleken jag vill 

Min bild är 3500X5000 men kan inte beställa den förstoringen som kräver 3000X4000. Varför kan jag inte det? Det står bara att bilden har för låg Upplösning :S

Annons:
Inkanyezi
4/8/13, 4:33 PM
#1

Problemet är en bugg, ett fel, i Fujidirekts skript på webbsidan. Du har ju högre Upplösning, så det kan inte vara upplösningen som är för låg, utan felmeddelandet som du får är helt enkelt fel. Kolla med Crimson och se om du kan beställa där, men annars kan du ta upp det med Fujidirekt, så kanske de kan korrigera sitt skript.

Mizzon
4/8/13, 4:52 PM
#2

Tack :D funkade mycket bättre på den sidan.

En annan fråga som dök upp. Det är en kompis som vill ha en förstoring  Är det fel att ta en summa för det? Jag känner att jag lägger ner väldigt mycket tid på att först fota, sen gå igenom och sen redigering. Hur mycket är humant att ta? Tänkte ca 100 kr utöver det förstoringen kostar, är det rimligt? Vad tar ni för en förstorning på 50X70 cm?

Inkanyezi
4/8/13, 5:04 PM
#3

Rätt pris är ett pris som båda parter är nöjda med. Om ni båda tycker att det är okej, är det så. Du får själv avgöra.

Upp till toppen
Annons: