Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 757 ggr
ED-Freak
2013-03-12 10:40

(3) Annorlunda motiv - kritik tack!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en till bild jag funderar på att ha med när jag ställer ut. Tycker bilden är härlig, men kanske lite för mörk? Åsikter tack!

Annons:
ED-Freak
2013-03-12 20:42
#1

Någon?

ED-Freak
2013-03-13 19:02
#2

Ingen som kan kommer med lite åsikter om bilden?

Amelida
2013-03-13 20:04
#3

Det ända jag kan komma på här är att prova med mer skärpdjup så att det glaset står på blir lite suddigare och att allt damm och sånt försvinner. Annars bra bild

[körsbärsblomma]
2013-03-14 10:10
#4

fyndig bild🙂

Emelice1206
2013-03-14 20:46
#5

Kanske att du bör räta upp bilden lite, för mig ser den lite sned ut.

bamse6311
2013-03-15 11:24
#6

När du skrivet att du skall "ställa ut" så krävs det en hel del av de bilder man ställer ut om vernisaget skall bli lyckat.

Själv så har jag inget som helst emot din bild även om jag för min del skulle ha beskurit den helt annorlunda men å andra sidan så är jag väldigt glad för att beskära bilder vilket kanske inte alltid befrämjar bilden men det är bara helt och hållet min egna personliga smak.

Jag känner en tjej här i Helsingborg som plåtar mycket och som hade en utställning nu i helgen. Hur mycket Jane sålde av sina bilder har jag inte frågat henne.

Dock så älskar jag många av hennes bilder är helt amatör på det sättet att bilder inte är hennes levebröd utan att hon har ett annat yrke.

Misstänker att det är därför som hon både kan och vågar ta ut svängarna i sina bilder.

Kontakta gärna henne om du vill ha råd och tips om din kommande utställning.

Jane finns även på facebook där man kan titta i hennes olika album.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
ED-Freak
2013-03-16 10:05
#7

Tack så mycket för era svar!

#6 Har inte sagt det, men det är inte en egen utställning utan jag ska ställa ut ett par foton på UKM-festivalen.

Upp till toppen
Annons: