Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
OT - Off Topic

Följ mig :)

2013-03-12 05:22 #0 av: Caaassiiie

Jag har blivit väldigt insatt (eller bara väldigt utråkad) i Instagram.
Följ mig gärna; cassandraholmbeerg
Så följer jag tillbaka om du är tillräckligt aktiv/intressant Glad

Jag lägger upp bilder från alla håll och kanter, seriöst och mindre seriöst, allt beronde på dag! Allt från utråkade dagar, djur - hästar, hundar, katter, fåglar osv, natur och typ.. en helt vanlig vardag!

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

Anmäl
2013-03-12 20:54 #1 av: AmandaChristina

Ah såg att de var du som börja följa mig idag, (amandachristinaa på instagram) och undrade vem de var! Nu har jag fått svar iallafall Skrattar

/Amanda
Blogg: http://megapixeln.se/
Sajtvärd avengedsevenfold.ifokus

Anmäl
2013-03-13 14:57 #2 av: Caaassiiie

Haha jaa de var jag det! Glad Låg på latsidan, orkade inte skriva till alla vem jag följde ;)

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

Anmäl
2013-03-13 15:08 #3 av: JazzBass

Jag är inte aktiv på instagram, tänkte bara tipsa om den här tråden:

http://foto.ifokus.se/discussions/4f16efefd3b4fd0e680021b7-instagram

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Anmäl
2013-03-13 15:18 #4 av: luckydragonriderkin

Jag följer dig så fort jag kan! (^_^) titta gärna in på mitt instagram konto :D jag heter: kintherabbit

Jag lägger upp: djur, mest kaniner, natur, min dag, teckningar, pyssel m.m. :P

Anmäl
2013-03-13 17:42 #5 av: Caaassiiie

#3 Jag vet om den tråden, men kom på mig själv med att jag inte skrev till alla där vem jag följde och inte följde, darför skapade jag en egen tråd för de skulle bli enklare Lipar but thanx!

#4 Check - följer Glad

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

Anmäl
2013-03-13 18:54 #6 av: luckydragonriderkin

#5 tack! :D

Anmäl