Annons:
Etikettövrigt
Läst 1140 ggr
AliceJ00
3/1/13, 4:17 PM

Inspiration!

Har ofta problem med att komma på vad jag ska fota. Nu på sista tiden har jag haft så dålig fantasi…Skulle vara jätte tacksam om någon skulle kunna ge lite foto-inspiration! :)

Annons:
[morotochcesse]
3/1/13, 4:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

du kan fota blommor

AliceJ00
3/2/13, 8:35 AM
#2

#1  Jao men problem är att det är vinter och vi har inte så många blommor inomhus :/

[morotochcesse]
3/2/13, 9:17 AM
#3

har du husdjur kan du fota dom

skuttis88
3/2/13, 11:03 AM
#4

Gå ut i naturen!

MVH Celina

JazzBass
3/2/13, 7:10 PM
#5

Håller med #4. Men det behöver inte ens vara naturen, ut och fota bara! Alltid finns det nåt att fota. Mitt fotomotto, som jag åtminstone vill tro på, är "Det finns inga dåliga fotoväder, bara dåliga fotografer" (så länge utrustningen klarar av vädret, förstås). Med det menar jag att man kan få till bra bilder i alla väder. Man måste bara tänka till lite extra i sämre väder, bildkompositionen blir ofta mycket viktigare om det är tråkigt ljus. Svartvitt brukar förresten också passa bra vid gråväder.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

inxcam
3/2/13, 9:43 PM
#6

Om jag har paus vad jag ska fota eller har ingen bra tankar då tittar jag olika bilder i andra fotosidan och sen börjar växa mina tankar och ideer. kankse kan t a bara motiv .. eller end del från foto vad jag gillar…  

Du kan prova samma sak. Och kanske du kan titta sina gamla bilder. Kanske du kan ta nya bilder om samma motiv men på andra vinkel?

Annons:
AliceJ00
3/6/13, 10:00 AM
#7

Tack för alla tips! :)

Sarah!
3/6/13, 8:15 PM
#8

Gå in på WeHeartIt.com Där finns det mycket inspiration😃

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

idaphotoo
3/7/13, 10:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Bara gå ut en sväng, kolla dig omkring. Och fasten de tråkigaste du kan tänka dig kan faktist bli något, som den här. Det är som ett mönster.

Googla!

Upp till toppen
Annons: