Annons:
Etikettövrigt
Läst 625 ggr
Eldsjärten
2/28/13, 8:32 PM

Ny här:D

Hej!

Jag är en tjej på 12 år som har precis börjat med mitt foto intresse:) Jag fyllde år den 27 feb, och då fick jag en CTC 2.8 kamera:) Asså läste bara på paketet där kameran ligger på namnet, vet inte om de är rätt… Men jag fick också med en bok som heter Bättre bilder för unga fotografer, som jag har läst ur och vet nu rätt så mycket om kameran nu;) Så jag har ingen direkt proffsig digital kamera som ni, men den tar awesome bilder asså:D Här hemma fotar jag min lillebrors vandrande pinne, familjens bulldog, mina kaniner, syrran, skogen, mig sjkällv, vatten droppar och mängd vis av mer saker och djur;) Jag lever i en värld där jag kan fota HUR mycket som hälst. Jag bor i en by som heter hyssna, ett vackert ställe med mycket skog och vilt liv, Min farmor och farfar bor på en pytteliten gård med hästar och fler djur i värmland och min mormor och morfar bor på en STOR bondgård i halland:) Jag hoppas jag kommer trivas här och kommer få mycket hjälp med att lyckas med mina bilder:)

Annons:
Jessicahagstrom94
2/28/13, 10:36 PM
#1

Jag ser fram emot bilder från dig! :) låter som att du har många möjligheter till underbara foton.

[morotochcesse]
3/1/13, 7:23 AM
#2

så kul att du hittade hit hoppas på fina bilder av dej

Eldsjärten
3/1/13, 2:53 PM
#3

1#Tack!:)

2# Tack du också!;)

[morotochcesse]
3/1/13, 4:33 PM
#4

det var så lite🙂

[nathalie44]
3/1/13, 7:22 PM
#5

välkommen :)

Eldsjärten
3/1/13, 7:58 PM
#6

5#Tack så mycket:)<3

Annons:
Upp till toppen
Annons: