Annons:
Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1418 ggr
Caaassiiie
2013-02-06 19:39

Vårkänslor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eller? Nej kanske inte riktigt, här faller snön än.
Men gud vad jag längtar till våren!

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




Annons:
Jessicahagstrom94
2013-02-06 20:48
#1

Jag längtar också! Längtar tills dagarna då solen börjar värma igen.

MissInAction
2013-02-06 21:59
#2

Åh vilken härlig bild! Blå himmel och knoppar Skrattande Jag längtar också jättemycket till våren! ♥
Är den bilden nytagen? Var tvungen att kolla din presentation, bor du i Malmö så förstår jag om våren kommer lite före Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Xenity
2013-02-07 10:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Snyggt Cassie! Här får ni lite mer att längta efter!

Live long and prosper!

JNN
2013-02-07 11:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

En sån här bild kanske blir bannlyst i denna tråd, men så här såg det ut i morse i Tyresö. Och visst är det tjusigt när det kommit en del nysnö, men nu får det vara nog… Man längtar ju efter våren och sommaren så att det nästan gör ont!

Martin
2013-02-07 14:42
#5

Härlig bild, absolut. Jag bor också i Malmö och påstår att den inte är nytagen; Längesedan vi hade en så blå himmel och även om i princip all snö försvann häromdagen och jag till och med har haft några skott i min rabatt så har inte träden börjat knoppa än, det är frost på nätterna och i helgen blir det minusgrader så vi får väl se vad som överlever i rabatten :o)

Även #3 andas härlig vår, längtar till bokskogen slår ut!

mvh Martin

Caaassiiie
2013-02-07 17:23
#6

#2 Tack! :)  Precis som Martin säger så är inte bilden nytagen precis, den är närmare bestämt tagen i april förra året!

#3 Tack så mycket! Din bild var också härlig :)

#4 Snö är mysigt och väldigt fint, men när det inte lägger sig i lilla Skåne utan försvinner samma dag som det kommer och sen kommer mer blask under natten blir man oändligt trött på det! Vinter i norr och söder är så olika. I norr är det fint, men inte vill man ha vinter halva året runt :)

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




Annons:
Upp till toppen
Annons: