Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera landskap & natur. Ej kritik

Vårkänslor!

2013-02-06 19:39 #0 av: Caaassiiie

Eller? Nej kanske inte riktigt, här faller snön än.
Men gud vad jag längtar till våren!

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

Anmäl
2013-02-06 20:48 #1 av: Jessicahagstrom94

Jag längtar också! Längtar tills dagarna då solen börjar värma igen.

Medarbetare @ Katter Ifokus.
Anmäl
2013-02-06 21:59 #2 av: MissInAction

Åh vilken härlig bild! Blå himmel och knoppar Skrattande Jag längtar också jättemycket till våren! ♥
Är den bilden nytagen? Var tvungen att kolla din presentation, bor du i Malmö så förstår jag om våren kommer lite före Tungan ute

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2013-02-07 10:25 #3 av: Xenity

Snyggt Cassie! Här får ni lite mer att längta efter!

Live long and prosper!

Anmäl
2013-02-07 11:47 #4 av: JNN

En sån här bild kanske blir bannlyst i denna tråd, men så här såg det ut i morse i Tyresö. Och visst är det tjusigt när det kommit en del nysnö, men nu får det vara nog... Man längtar ju efter våren och sommaren så att det nästan gör ont!

Anmäl
2013-02-07 14:42 #5 av: Martin

Härlig bild, absolut. Jag bor också i Malmö och påstår att den inte är nytagen; Längesedan vi hade en så blå himmel och även om i princip all snö försvann häromdagen och jag till och med har haft några skott i min rabatt så har inte träden börjat knoppa än, det är frost på nätterna och i helgen blir det minusgrader så vi får väl se vad som överlever i rabatten :o)

Även #3 andas härlig vår, längtar till bokskogen slår ut!

mvh Martin
Medarbetare på Djurfoto.IFokus.se

Anmäl
2013-02-07 17:23 #6 av: Caaassiiie

#2 Tack! :)  Precis som Martin säger så är inte bilden nytagen precis, den är närmare bestämt tagen i april förra året!

#3 Tack så mycket! Din bild var också härlig :)

#4 Snö är mysigt och väldigt fint, men när det inte lägger sig i lilla Skåne utan försvinner samma dag som det kommer och sen kommer mer blask under natten blir man oändligt trött på det! Vinter i norr och söder är så olika. I norr är det fint, men inte vill man ha vinter halva året runt :)

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

Anmäl