Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
OT - Off Topic

OT - TV iFokus startas upp igen

2013-02-05 21:55 #0 av: monstermash

Hej!

Jag vill bara berätta att jag har startat upp sajten TV iFokus igen. Den nuvarande sajtvärden har inte varit aktiv på iFokus på över ett år, och bara en av medarbetarna har varit inne under 2012, men hon är inte aktiv på TV. Därför har Niclas nu lagt in mig som medarbetare på sidan. Min tanke är att jag ska återuppliva forumet så det blir så levande det kan bli, och ta över som sajtvärd när jag är 18 år, om iFokus godkänner mig som sajtvärd. Glad

Kika gärna in på forumet, och lämna en kommentar på de nya artiklarna och starta/delta i några diskussioner.

/Louise

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2013-02-05 22:02 #1 av: VSK

Vad konstigt att ifokus inte raderat sajten om den varit utan sjtvärd så länge Förvånad

Jag säger stort grattis och lycka till med sajten Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. 
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl
2013-02-05 22:05 #2 av: monstermash

Medlemmarna har hållt den flytande, så att säga. Jag skrev en artikel om Melodifestivalen så fort jag fick hand om sidan - det är den första artikeln sedan Melodifestivalen 2010, det säger ju en hel del om aktiviteten där inne från sajtvärd medarbetare. Obestämd

Har fått upp tre nya artiklar och har flera på lager som jag snart ska publicera, vill inte släppa allt på en gång bara.

Tack så jättemycket! Nu är det bara att hoppas att medlemmarna återvänder och blir ännu mer aktiva än de var innan. Glad

Anmäl
2013-02-05 22:07 #3 av: VSK

Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. 
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl
2013-02-06 11:10 #4 av: DesK

Kul att du blåser liv i den sajten! Glad

#1 iFokus raderar inga sajter, däremot kan de dölja sajter som inte är aktiva, men om man kan adressen till en dold sajt så kommer man in på den ändå, förutsatt att sajten ifråga inte har låst in sig så att endast vissa få kan läsa och skriva på den sajten.

Désirée

Anmäl
2013-02-06 15:41 #5 av: monstermash

Tack DesK. Är riktigt kul att få starta upp forumet! Skrattande

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.