Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 504 ggr
AmandaChristina
2013-01-25 21:54

(M) - Buffy & Kimmy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog några bilder häromdagen på min kisse och min pojkväns hund. Är väl hyfsad nöjd med bilderna då det är tagna inomhus med blixt och jag är varken van med blixt eller inomhusfotografering! Säg gärna vad ni tycker och vad jag ska tänka på till nästa gång Glad

Annons:
AmandaChristina
2013-01-25 21:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Kissen! Glad

[VSK]
2013-01-25 22:26
#2

Hyfsat nöjd? Förvånad

Jag tycker det är kanonbilder ju Glad

[VSK]
2013-01-25 22:27
#3

Liiite snabbare slutartid på första bilden så hade den varit klockren enligt mina ögon.

AmandaChristina
2013-01-26 16:51
#4

Tack så mycket! Är riktigt ovan med att fota med blixt då jag alltid har ogillat de, men tänkte att jag ger det ett försök! Fick dra ner på slutartiden lite tyvärr och önskar också att den hade vart lite snabbare! Ska göra ett till försök och hoppas på att få in den perfekta bilden Glad Tack igen!!

LFCFredda
2013-01-26 19:20
#5

Jag tycker också att det är jättebra bilder du har tagit. Ettan ser för övrigt ut som våran Golden som också är mörk och har rödaktig nos. :)

Hunden har en härlig pose, bra skärpa på ögonen och ser ut att vara bra exponerad. Jag gillar bkgrunden som drar lite år beige men som inte grötar i hop sig med hundens färger.

Katten är också bra fotad. Bra beskuren och fin vinkel. Tekniskt sett är den också bra tycker jag.

Bra jobbat

AmandaChristina
2013-01-26 20:08
#6

#5 Åh tack så myclet Glad Tycker goldens är så oerhört fina när de är mörkare, ger en stark karaktär, men har absolut inget emot vita!

Tackar! Hade tur att de fanns ett rum med lite brun/beiga väggar! Det är otroligt svårt att fota henne vid vita väggar av någon anledning vilket är lite tråkigt Obestämd

Skönt att någon håller med om det, de flesta brukar störa sig på att den är sne, bara jag som gillar lite snea bilder ibland Flört OCh tack igen!

Annons:
Upp till toppen
Annons: