Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
OT - Off Topic

Verkligheten vs. Bilden

2013-01-24 01:51 #0 av: MissInAction

Alla som varit med om det här räcker upp en hand! Skrattande haha!

http://imgur.com/a/Fqsjn

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2013-01-24 08:38 #1 av: DesK

Min hand är uppe! Skrattande

Désirée

Anmäl
2013-01-24 08:42 #2 av: atlanta

Min med =)

Anmäl
2013-01-24 09:52 #3 av: JazzBass

Hehe, bekant fenomen. Glad

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Anmäl
2013-01-24 10:17 #4 av: ru4real

Och däri ligger tjusningen med fotografi, att försöka återskapa det våra ögon kan uppfatta med kameran :)

Anmäl
2013-01-24 10:23 #5 av: JNN

Jo det där har ju hänt nån gång...

Anmäl
2013-01-24 10:25 #6 av: [peter54]

Haha, ja det där känner jag igen Skrattande

Medarbetare på Reptiler iFokus

Anmäl
2013-01-24 12:10 #7 av: MissInAction

Eller hur, det är verkligen så slående!! Igår kväll hade jag ett sånt ögonblick. Gick på en alldeles vit snötäckt väg, med snö på kanterna och träden helt täckta och det glittrade i dem. Jag blir ju helt lyrisk över minsta lilla vackra sak i naturen så jag var verkligen helt betagen. Och enda kameran jag hade med mig var mobilkameran, som faktiskt är helt okej, men inte i mörker - ni kan ju gissa hur bilden såg ut Flört

Kluring om Ryssland

Anmäl
2013-01-24 19:50 #8 av: Deklol

What I think my camera can see

What my camera really can see (with the power of D800 and RAW)

Anmäl
2013-01-24 20:13 #9 av: MissInAction

Jättefin hundbild! Särskilt den tweakade Tungan ute

Kluring om Ryssland

Anmäl
2013-01-24 22:49 #10 av: Jalking

Jodå! Hand uppe.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.