Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 851 ggr
idaphotoo
1/12/13, 10:33 PM

Snöporträtt (M)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är väldigt nöjd med denna bilden. Fastän jag ser jätte trött ut… XD Men jag redigerade den inte och kastade upp snö med ena handen. Så det snöar inte igentligen där. Glad

Hehe, lite vänlig feedback tack!

www.photobylife.blogg.se

Annons:
Alibi
1/12/13, 11:30 PM
#1

Jag tycker bilden är helt okej. Jag kollar mest på hur man har placerat personen, i detta fallet dig. 

Ena armen har blivit avklippt men nedtill har du fått till det bra tycker jag. Även Luften ovanför ditt huvud är bra tycker jag.

Sen tittar jag på fokuset och färgerna. Det har du också fått till bra. Fokuset vill i alla fall jag ha på ögonen och det verkar du ha. Färgerna är bra också. :)

Bakgrunden kunde ha varit lite jämnare och mindre stökig men allt som allt tycker jag bilden är väldigt bra. :)

I'm gonna let my little light shine

Nicollan
1/12/13, 11:58 PM
#2

Jag tycker tröjan förstör lite, texten på tröjan tar liksom lite av uppmärksamheten, hade hellre sett ditt ansikte lite mer centrerat i bilden och lite mer inzoomat :)
Men tycker du är en jättesöt tjej och du har fångat snön vackert, inte lätt att göra allt på en gång (kasta upp snö med ena handen liksom xD och antar att den är tagen utan stativ dessutom?)
Fint fokus och ja, bra bild helt enkelt!
(Jag är absolut inget proffs vill jag tilläga, har inte mycket kunskap heller så detta är bara mina åsikterGlad)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

idaphotoo
1/13/13, 11:25 AM
#3

Tack så jätte mycket! Jo det är stativ, och fjärrutlösare har där också. Glad

Upp till toppen
Annons: