Annons:
Etikettmat-ejkritik
Läst 813 ggr
skogstossan
2012-12-31 18:51

Nyårstårtan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på nyårstårtan. Jag kan säga att jag skulle vilja haft tillgång till mitt whibal-kort men det hittade jag inte i denna röra. Sedan hade jag velat ha lite mer oskärpa i bakgrunden.

bakministeriet.blogspot.com

Annons:
skogstossan
2012-12-31 18:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Gott nytt år!

bakministeriet.blogspot.com

skogstossan
2012-12-31 18:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Blomman:

bakministeriet.blogspot.com

DesK
2012-12-31 19:21
#3

Så fina bilder! Glad

Gott Nytt År!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Lucidity
2012-12-31 19:39
#4

Sjukt fint!! :) gott nytt år

ru4real
2012-12-31 21:16
#5

Tycker ju att i första bilden är det för mycket mellanrum mellan kopp, tårta, burk och kakfat, det känns inte som om de vill vara tillsammans om du förstår vad jag menar. Det känns som om det är flera olika saker som ropar på min uppmärksamhet.

Den andra bilden är bättre, men lite för mycket "tomrum" mellan dem, som jag tycker.

Sista bilden är en fin närbild, mycket bra.

Tekniskt sett är alla bilder bra, fint ljus, skärpa osv. Det är liksom känslan i dem som jag försöker peta på. Jag vet att du kan, du har vuxit enormt m dina bilder den tid jag har följt dig (och jag önskar min fotografiska utveckling hade varit lika stor :) ) men nu är vi inne på saker som är svåra att peta på, svårförklariga och säkerligen j*vligt subjektiva.

Ta min kritik på rätt sätt! Hoppas jag. Och, gott nytt år.

MissInAction
2012-12-31 22:08
#6

Gott nytt år! Åh vad fina bilder! ♥

Vad är det för smaker i tårtan?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
skogstossan
2012-12-31 22:25
#7

Tack så mycket #3- #4- och #5 och gott nytt år igen!:) 

#5: Jag håller till fullo med dig om det mesta du säger. I vanlig ordning har jag ett fullt galleri där burkar och diverse rekvisita säkert står mycket bättre placerade än det gör på den här bilden. Men av olika anledningar valde jag att lägga ut dom här bilderna. Saker och ting blir ju ALDRIG som man tänkt sig och som du säkert vet om du sett lite olika bilder av mig så vill jag ha med mycket grejer. Det låter säkert konstigt, men jag blir ofta lite frustrerad över att det inte får plats så mycket grejer i bilden som jag skulle vilja. Plus att jag tycker det är dålig stil av min objektiv att inte skapa den oskärpa i bakgrunden som jag är ute efter.Glad

6#: Kokad Dulche de leche som blir galet god kola om man kokar den (jag har kokat den i tre timmar), banan och choklad!:) En banoffeetårta helt enkelt.

bakministeriet.blogspot.com

MissInAction
2013-01-01 00:32
#8

Åh jisses, det låter för himla gott! Skrattande Tänk vilken kreativitet det finns där ute! När jag tänker tårta, så tänker jag prinsess, grädd och schwarzwald, typ! Eller choklad. Hihi!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: