Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera landskap & natur. Ej kritik

Solnedgång över vinterlandskap

2012-12-14 22:09 #0 av: MJAOOO

Vart helt salig när jag titta ut genom fönstret ikväll. Sprang ut med kameran i ena handen och hunden i den andra. En helt underbar solnedgång med dimman liggandes som ett tätt band. Färgerna speglades över snötäcket och jag frös som en j....l om mina stackars fingrar. Men det var det värt.

Anmäl
2012-12-14 22:14 #1 av: MJAOOO

Errol <3

Anmäl
2012-12-15 01:19 #2 av: MissInAction

Vilken vy!! ♥ Helt otroligt vackert Skrattande Var bor du någonstans??

Mysig bild på hunden också, fint uttryck Glad

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-12-15 09:58 #3 av: pellepiano

Superfin bild minsann.

Anmäl
2012-12-15 14:59 #4 av: Ternez

Vackert!Glad

Anmäl
2012-12-15 15:12 #5 av: Amelida

Får man lov att ljusa upp hunden lite till dig? Tycker att bilden är fantastisk annars

Anmäl
2012-12-15 16:25 #6 av: Xenity

Wow, grattis till denna fullträff med fantastiskt ljus!

Live long and prosper!

Anmäl
2012-12-16 14:42 #7 av: Alibi

Första bilden är amazing, fullträff!

Anmäl
2012-12-17 12:56 #8 av: MJAOOO

Men tack för alla kommentarer :) det värmer i kylan!

#2 utanför Arlanda.

#14 jag vet att den är lite mörk :) jag gjorde om bilden till ett julkort å då vart den perfekt med text i fokus med Errols huvud mörkt.

Anmäl
2012-12-17 13:26 #9 av: Caaassiiie

Riktigt underbar bild! Jättefin solnedgång! Glad

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

Anmäl
2012-12-17 16:15 #10 av: MissInAction

Oj haha, Arlanda! Jag hade gissat på norrland Skrattande Bor ju själv i Uppsala.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-12-17 17:48 #11 av: MJAOOO

#8 HAHA! Ja, men det var det som var så fantastiskt! :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.