Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera människor. Ej kritik

Invigde studion i huset

2012-11-12 20:12 #0 av: Ylva-Li

Flyttade till hus förra veckan och äntligen har jag fått lite plats i studiorummet. 
Jag och en av 5 katter, Tootsie. En devonrex pojke.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Anmäl
2012-11-12 22:45 #1 av: MissInAction

Vad roligt! Grattis till huset Glad

Vilken mysig bild! Nu längtar jag verkligen efter katt, jag med! Har börjat volontera på katthemmet, gjort ett pass hittills. Det funkar, trots allergi ♥ 

Kom att tänka på ditt namn, förresten - inspirerat från Allrakäraste syster?

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-11-12 23:12 #2 av: Ylva-Li

Tack! Ja det är supermysigt!

Japp, från allra käraste syster. :) Det var mina systrars favoritbok när de var små.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Anmäl
2012-11-12 23:32 #3 av: MissInAction

Tänk att den har jag inte läst! Jag kanske är för ung Tungan ute Filmen har jag dock sett, senast härom kvällen faktiskt och då kom jag att tänka på dig!

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-11-13 14:16 #4 av: Ylva-Li

Naw! Vi hade boken hemma, förstås, så den blev läst mååånga gånger. Mina systrar är 15 och 9 år äldre så. ;)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.