Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kritik - Hård

(H) Väg

2012-10-25 20:23 #0 av: Moalinn

Har fått en del beröm för den här bilden, det jag undrar är om någon vill ge lite kritik? (:

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2012-10-25 23:34 #1 av: Inkanyezi

Den väcker varma minnen hos mig, och jag ser den närmast organiska formen som en mycket stark komposition i sig, vägen som slingrar utefter ängarna och vattendraget, alldeles invid sluttningen mot mer höglänt mark. Så som man gjorde vägar förr, den lättaste vägen, där man följer naturen och tar hänsyn till topografin. Jag kan tänka mig att den ibland på vårarna kan vara lite knepig, i tjällossning och när det är mycket smältvatten, men kurvorna gör den intressant och rolig att köra på. Man ska inte dra fram i rallyfart här, utan njuta av omgivningen med nervevad ruta och planera väl och mötas försiktigt. Det är en skön bild att titta på.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.