Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 1244 ggr
Caaassiiie
2012-10-25 02:17

(M) Där försvann Truten!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute på en kvällspromenad för nån vecka sen och fick med mig en hel del fågelbilder hem. Tänkte höra vad ni tycker om dessa två! Jag kunde tyvärr inte komma ner i bättre höjd jämte fågeln, vilket gjort den lite bättre, just denna gången stod jag ute på en brygga. Men ändå:

Vad kunde gjort dessa två bilder bättre? Glad

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




Annons:
Caaassiiie
2012-10-25 02:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nummer två

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




MissInAction
2012-10-25 07:20
#2

Oj jag måste få säga att jag tycker de är jättefina!! Helt underbart vackra och harmoniska färger ♥ Och så härligt med vattnet som skvätter! Skrattande
Lite oskarpt på vingspetsarna, särskilt på andra bilden, men mig stör det egentligen inte då vattnet "väger upp" med textur.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Caaassiiie
2012-10-25 20:12
#3

Tack så mycket! Skrattande Jo jag såg att det var lite suddigt där när jag la upp bilden, men märkte det inte innan just för de andra tänker man på mer, tack för din kommentar! :)

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




C4NCERiNHALE
2012-10-31 17:59
#4

Vad som kunde ha gjort bilderna betydligt bättre vore om man såg fågeln framifrån än bakifrån.

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

ru4real
2012-11-01 09:15
#5

Jag tycker om dessa, lite kul att se en fågel från en annorlunda vinkel. Kul bild(er) faktiskt.

Caaassiiie
2012-11-02 03:06
#6

#4 Alla har vi olika smak, men nu blev det tyvärr såhär!
#5 Tack tack kul att du tyckte om dem! Glad

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots




Annons:
[SofiAdina]
2012-11-02 08:23
#7

Gillar den andra bilden bäst det är mest fart i den, vatten rörelsen och oskärpan på vingspetsarna ger liv åt bilden. Fint fångat!

Sofi

Upp till toppen
Annons: