Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Kritik - Medel

(M) Där försvann Truten!

2012-10-25 02:17 #0 av: Caaassiiie

Var ute på en kvällspromenad för nån vecka sen och fick med mig en hel del fågelbilder hem. Tänkte höra vad ni tycker om dessa två! Jag kunde tyvärr inte komma ner i bättre höjd jämte fågeln, vilket gjort den lite bättre, just denna gången stod jag ute på en brygga. Men ändå:

Vad kunde gjort dessa två bilder bättre? Glad

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

Anmäl
2012-10-25 02:18 #1 av: Caaassiiie

Nummer två

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

Anmäl
2012-10-25 07:20 #2 av: MissInAction

Oj jag måste få säga att jag tycker de är jättefina!! Helt underbart vackra och harmoniska färger ♥ Och så härligt med vattnet som skvätter! Skrattande
Lite oskarpt på vingspetsarna, särskilt på andra bilden, men mig stör det egentligen inte då vattnet "väger upp" med textur.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-10-25 20:12 #3 av: Caaassiiie

Tack så mycket! Skrattande Jo jag såg att det var lite suddigt där när jag la upp bilden, men märkte det inte innan just för de andra tänker man på mer, tack för din kommentar! :)

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

Anmäl
2012-10-31 17:59 #4 av: C4NCERiNHALE

Vad som kunde ha gjort bilderna betydligt bättre vore om man såg fågeln framifrån än bakifrån.

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

Anmäl
2012-11-01 09:15 #5 av: ru4real

Jag tycker om dessa, lite kul att se en fågel från en annorlunda vinkel. Kul bild(er) faktiskt.

Anmäl
2012-11-02 03:06 #6 av: Caaassiiie

#4 Alla har vi olika smak, men nu blev det tyvärr såhär!
#5 Tack tack kul att du tyckte om dem! Glad

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.