Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik

Kattunge 6 månader

2012-10-07 17:46 #0 av: [Appelqvist]

Här är lite bilder på min sphynx-hona.

Ett försök till att fota med vit bakrund. Lättare sagt än gjort med en busig kattunge! Det vita icke-skrynkliga lakanet blev snabbt skrynkligt..

Anmäl
2012-10-13 12:18 #1 av: ceccie

Jag tycker att det ändå blev bra,

Anmäl
2012-10-13 15:25 #2 av: [MiniPim]

Riktigt fint tycker jag! Glad
Testade med att fota mina kaniner med något lakan bakom, man kan säga att det gick åt pipsvängen.

Anmäl
2012-10-19 11:00 #3 av: [Appelqvist]

Tack!! Ja det va inte alls lätt!

Anmäl
2012-10-19 13:46 #4 av: MissInAction

Ojoj vilken attityd hon ser ut att ha! Uttrycket i ansiktet Glad
Fast jag har visserligen noll erfarenhet av sphynx-katter så jag har ingen aning om hur de är i sätt och personlighet?

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-10-20 17:14 #5 av: [Appelqvist]

hehe, hon har en tuff attityd, helt orädd för allting!
De flesta sphynxar har mycket personlighet och attityd :) De är kända för att vara mer som bebisar/hundar/apor än katter :)

Anmäl
2012-10-20 18:25 #6 av: Ylva-Li

Sphynxar ska väl som devons se lite grymma ut?
Älskar skrynklor. <3 Alla dessa veck! åååh!
Vår ena devon har inte så mycket päls så han är också lite skrynklig.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.