Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera människor. Ej kritik

Äventyr

2012-08-26 12:48 #0 av: [Koppsal]

vill inte ha kritik på bilderna, vill bara visa upp dem.

var på zombiewalk i går med en kompis och så hade jag ytterligare 2 kompisar som sprang runt med kameror i uppdrag att fota så många zombies som möjligt.
Därav några väldigt fina kort som är redigerade för effektens skull C:

Första bilden:
Det är jag som är modell, going all in. nej men det var väl kul att leka zombie!

Anmäl
2012-08-26 12:48 #1 av: [Koppsal]

jag som är modell c:

Anmäl
2012-08-26 12:49 #2 av: [Koppsal]

Blodhandtryck C:

Anmäl
2012-08-26 12:49 #3 av: [Koppsal]

Jag och kompis c:

Anmäl
2012-08-26 12:50 #4 av: [Koppsal]

mig och kompis C:

Anmäl
2012-08-26 12:52 #5 av: [Koppsal]

en till, när vi skulle fixa med blodet!

Anmäl
2012-08-26 13:25 #6 av: VSK

#3Det enda som fattas på denna kanonbilden är att du skulle haft huggtänder ala vampyrer Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2012-08-26 14:10 #7 av: [Koppsal]

#6 haha jo fast då blir jag ju vampyr istället för zombie ;o xD

Anmäl
2012-08-26 15:50 #8 av: VSK

Skrattande

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2012-08-26 19:11 #9 av: MissInAction

Haha vad roligt! Skrattande Var var detta någonstans? Jag mötte några zombies igår förmiddag här i Uppsala. 

Bilden i #3 är min favorit! Du hade kunnat bli riktigt läskig i rätt miljö och utan "vanliga" människor i bakgrunden Förvånad

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-08-26 19:29 #10 av: [Koppsal]

#9 i Stockholm, c;

Det är andra zombies i bakgrunden och sen clown-zombie haha.
Jag blev jätte rädd när jag upptäckte honom i bakgrunden xD

Men jag och kompisarna funderar på att klä ut oss till zombies och ha en photoshoot på en äng eller liknande, eller en gammal gammal lada c:

Anmäl
2012-08-26 20:48 #11 av: MissInAction

Himla kul idé! Hade ingen aning om att det var.

En lada låter som ett bra område. Eller gamla förfallna byggnader Glad

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-12-28 03:25 #12 av: Finaflikka

Hej! Ursnygga bilder, helt perfekta tagna. Vet du om zombiewalk är varje år? Skulle vilja gå på ett sånt!;)

Anmäl
2012-12-28 14:23 #13 av: thenewbreed

Hej, ja det är varje år! :)

Medarbetare på bildredigering! :)

Anmäl
2012-12-28 18:41 #14 av: Fridaaaa

#12 TS finns inte kvar på ifokus längre

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2012-12-28 19:12 #15 av: thenewbreed

#14 jo det gör hon och det är jag. :)

Medarbetare på bildredigering! :)

Anmäl
2012-12-28 19:13 #16 av: Fridaaaa

#15 Visste inte att du hade bytt användare:)

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.