Annons:
Etikettomsajten-ifokus
Läst 3558 ggr
marko7
8/14/12, 10:41 AM

Hur tar jag bort inlägg och bilder??

Som rubiken säger, hur tar jag bort inlägg och bilder som jag inte vill ha kvar?

Annons:
MonisN
8/14/12, 11:07 AM
#1

Du kan inte radera inlägg själv efter en timma. Om det inte finns särskilda själ att radera någons inlägg så tas dom inte bort.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


Inkanyezi
8/14/12, 11:08 AM
#2

Inom en timme kan du ändra det du har gjort på iFokus. Du kan radera i inlägget, men du kan inte ta bort det, och om du vill göra ändringar när timmen har gått, måste du kontakta någon av dem som modererar sajten. Moderatorer kan "ta bort" hela inlägg, dvs dölja dem så att de inte syns.

Bilder som "tas bort" försvinner inte, utan de ligger kvar i databasen, men de går inte att komma åt utan att ha den exakta adressen till bilden. De kommer aldrig mer att visas på webben.

marko7
8/14/12, 10:00 PM
#3

Tack för svaren! Uppsaktar det!

marko7
8/14/12, 10:02 PM
#4

Kanske är en dum fråga men var och hur kan jag kontakta en av modertorena ?

Michaela-N
8/14/12, 10:36 PM
#5

#4 Här kan du se vilka Medarbetare och vilken Sajtvärd som finns.

Butros
9/3/12, 9:54 AM
#6

#2 Varför ligger "borttagna" bilder kvar i databasen? Det betyder, att om någon har länkat till en bild, kommer den att synas där även i fortsättningen.

Annons:
Inkanyezi
9/3/12, 2:11 PM
#7

#6 Jag tror att du hellre ska ställa frågan i iFokus support, men det stämmer som du säger, att det som är kvar i databasen kan tas fram med databasmotorn. Men jag gissar att det är en ganska enkel grej att spärra visning av "borttagna" objekt. (om det inte redan är gjort)

ÄlskarHamstrar12
2/8/16, 8:53 PM
#8

H

Upp till toppen
Annons: