Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Flygfoto - Ej kritik Fotografera makro & stillbilder - Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag

Hur tar jag bort inlägg och bilder??

2012-08-14 10:41 #0 av: marko7

Som rubiken säger, hur tar jag bort inlägg och bilder som jag inte vill ha kvar?

Anmäl
2012-08-14 11:07 #1 av: MonisN

Du kan inte radera inlägg själv efter en timma. Om det inte finns särskilda själ att radera någons inlägg så tas dom inte bort.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Anmäl
2012-08-14 11:08 #2 av: Inkanyezi

Inom en timme kan du ändra det du har gjort på ifokus. Du kan radera i inlägget, men du kan inte ta bort det, och om du vill göra ändringar när timmen har gått, måste du kontakta någon av dem som modererar sajten. Moderatorer kan "ta bort" hela inlägg, dvs dölja dem så att de inte syns.

Bilder som "tas bort" försvinner inte, utan de ligger kvar i databasen, men de går inte att komma åt utan att ha den exakta adressen till bilden. De kommer aldrig mer att visas på webben.

Anmäl
2012-08-14 22:00 #3 av: marko7

Tack för svaren! Uppsaktar det!

Anmäl
2012-08-14 22:02 #4 av: marko7

Kanske är en dum fråga men var och hur kan jag kontakta en av modertorena ?

Anmäl
2012-08-14 22:36 #5 av: Michaela-N

#4 Här kan du se vilka medarbetare och vilken sajtvärd som finns.

Anmäl
2012-09-03 09:54 #6 av: Butros

#2 Varför ligger "borttagna" bilder kvar i databasen? Det betyder, att om någon har länkat till en bild, kommer den att synas där även i fortsättningen.

Anmäl
2012-09-03 14:11 #7 av: Inkanyezi

#6 Jag tror att du hellre ska ställa frågan i ifokus support, men det stämmer som du säger, att det som är kvar i databasen kan tas fram med databasmotorn. Men jag gissar att det är en ganska enkel grej att spärra visning av "borttagna" objekt. (om det inte redan är gjort)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.