Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Fotografera makro & stillbilder. Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Bildhantering

Hjälp red

2017-08-13 12:54 #0 av: AnnaFagerell

Skulle så gärna vilja förstora och rama in detta foto och undrar om någon har möjlighet och lust hjälpa mig redigera bort ankan i förgrunden? Har ingen dator och ingen aning om man kan ha något fotoprogram i iPhone till hjälp?
Tacksam för hjälp. ❤️

Medarbetare på djurskydd.ifokus
Anmäl
2017-08-15 07:36 #1 av: Anngerd

Hej!
Det blir svårt, kanske att man kan klona gräset bredvid i Photoshop. Jag skulle klippa ut ankorna och sedan placera dem på ett annat underlag i Photoshop. Det är ett stort jobb och kan ta tid.

Anmäl
2017-08-15 08:18 #2 av: AnnaFagerell

Okej, tack. Den får väl vara som den är

Medarbetare på djurskydd.ifokus
Anmäl
2017-08-15 09:19 #3 av: perk

Fråga här : http://bildredigering.ifokus.se/

Anmäl
2017-08-15 21:28 #4 av: felixhaljeskog

Inte någon vidare kloning, då jag inte är en riktig höjdare på det egentligen men men ! :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.