Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 1133 ggr
Galenidjur
7/17/17, 9:30 PM

(m) Kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tar gärna emot lite kritik på den här bilden :)

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Annons:
Galenidjur
8/18/17, 3:54 PM
#1

putt.

Ingen som hade nått att säga om den här, haha?  😃

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

One.Gibbis
8/19/17, 6:24 PM
#2

Tycker bilden är rätt mörk, i det stora hela. Använder du blixt? Får en sådan känsla av bilden nämligen. Jag brukar inte använda blixt (mest pga att den på min kamera är urusel, och jag orkar inte leta efter en annan), utan föredrar naturligt ljus.

Hade gärna sett kaninen framifrån också, kanske mer underifrån? Sorry, är nog inte den bästa på kritik egentligen, men färgerna (trots att de är mörka) verkar gå ihop bra i alla fall. Är nog ljuset som ställer till det mest, tror jag. Ofta blir det så inne, ifall man tar kort på te.x kvällen när det inte finns mycket ljus. Det du kan göra är att tända lite lampor, gärna justerbara. Du kan också prova att fotografera ute!🙂

~Hjärta Mitt något röriga catstagram Hjärta~

Galenidjur
8/20/17, 12:09 PM
#3

#2 jo jag använder alltid blixt, annars blir bilderna bara suddiga. Tack för tipsen :)

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

[134643]
8/20/17, 3:57 PM
#4

#3 Jag tycker absolut att du kan experimentera lite med att fota utan blixt. Det absolut enklaste är att fota i dagsljus, du kanske har något fönster du kan fota bredvid? Det brukar ge riktigt bra ljus. Det borde inte vara något problem med att det blir suddigt, se till att ha en kort (höga siffror) slutartid bara. Söt kanin i alla fall!

Upp till toppen
Annons: